sobota, 15 listopada 2014

Słowem wstępu.

Witam.

Nazywam się Artur Brzeziński. Mieszkam w Rudzie Śląskiej, studiuję na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Pisząc ten post mam 21 lat, a od kilku lat jestem fanem nowości technologicznych na ogólnoświatowym rynku. Systemy operacyjne, sprzęt, smartfony, tablety i wszystko co pokrewne, nie jest mi obce.
Bloga tego założyłem w celu testowania najróżniejszego mobilnego sprzętu. Mam nadzieję, że wszystkie informacje zawarte tutaj będą tak rzetelne, na ile one same pozwolą. A testy wykonywane z najwyższą starannością.
W skrócie opisując. Moja przygoda z technologiami zaczęła się w 2006 roku. Kiedy to nabyłem telefon marki Sony Ericsson model K750i. Zaczęło się grzebanie w oprogramowniu telefonu, modyfikacje i próba uzyskania najlepszego telefonu pod własne wymagania. Tak zostało do dzisiaj. Obecnie na stanie posiadam Samsunga SM-G900F Galaxy S5 w kolorze niebieskim. Moja pasja została we mnie po dziś dzień, i mam nadzieję, że zostanie na stałe.
Podejmę się recenzji tego telefonu, i myślę, że wyjdzie jak najlepiej.
Dodam też, że przez 2 lata pełniłem funkcję Global Moderatora i testera sprzętu na oficjalnym forum sklepu ówczesnej marki Sony Ericsson - forum.fanklub.se, a moja praca tam była oceniana przez zarządce forum za pozytywną.

Tyle słowem wstępu. Mam nadzieję, że moja praca zostanie w jakiś sposób doceniona, a teksty będą miłe i przyjemne w czytaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz